Thuiswinkel Waarborg
7 Dagen versgarantie
Achteraf betalen mogelijk
Bestel in slechts 3 stappen
Klantenservice Kan ik u helpen? 088 110 8000

Suggesties, opmerkingen, klachten en garantie

Heeft u opmerkingen over de kwaliteit of service van Topbloemen.nl?
Dan vernemen wij dat graag. Alleen wanneer wij op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klachten, kunnen wij er alles aan doen om u te helpen en de klacht tot volle tevredenheid op te lossen. 

Iedereen kent het gezegde: waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ook bij ons kan dat wel eens voorkomen. Maar als dat gebeurt, willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen. 

Gaat uw klacht over de kwaliteit van een levering?
Dan is het extra belangrijk dat u dit zo spoedig mogelijk bij ons bekend maakt. Bloemen zijn immers een versproduct. Daarom ontvangen wij uw opmerking of klacht graag direct bij constatering, maar uiterlijk binnen 7 dagen na levering. Om tot een spoedige en soepele oplossing te komen helpt u ons erg om een foto van het geleverde boeket te sturen. Wij nemen vervolgens contact op met de bloemist en zullen er naar streven om uw klacht (op werkdagen) binnen 24 uur naar tevredenheid op te lossen.

Klachten betreffende de bezorging kunt u vanzelfsprekend ook na 7 dagen nog bij ons melden.

Wettelijke garantie

De wettelijke garantie geldt ook voor onze producten. Een product moet doen wat u als koper redelijkerwijs mag verwachten. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Voldoet het geleverde product niet dan heeft u recht op herstel of vervanging. 

Uw suggestie, klacht op opmerking ontvangen wij bij voorkeur per email op info@topbloemen.nl, maar uiteraard kunt u ook bellen met 088 - 110 8000

U ontvangt binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie.

Mocht u er desondanks met ons niet uit komen dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht neer te leggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl, of bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Gelukkig heeft het nog nooit zover hoeven te komen!