Contact met de klantenservice
Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team.
Veelgestelde vragen rondom Valentijnsdag
- Wat is de reactietijd van de klantenservice?
- Door drukte kan de reactietijd van de klantenservice langer zijn dan je van ons gewend bent. Bekijk hier hoe je ons kunt bereiken en wat de te verwachten reactietijd is.
- Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen voor levering op Valentijnsdag?
- Bestellen voor Valentijnsdag is tot 14:00 uur mogelijk op woensdag 14 februari. Mocht je deze datum niet meer kunnen selecteren dan heeft de bloemist in de gekozen regio de maximale capaciteit bereikt en is bestellen voor deze dag niet meer mogelijk.
- Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
- Je bestelling wijzigen is uitsluitend mogelijk wanneer je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Wil je je order nog wijzigen of annuleren? Geef dit dan vóór 13 februari aan ons door.
- Kan ik een bezorgtijd doorgeven?
- Door drukte rondom Valentijnsdag is het helaas niet mogelijk om een voorkeurstijd door te geven.
- Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
- Op particuliere adressen wordt doorgaans tussen 09:00 en 18:00 uur bezorgd. De bloemist doet hard zijn/haar best om alle bestellingen op tijd te leveren. Echter kan het door drukte voorkomen dat je bestelling na 18:00 uur wordt bezorgd. Op zakelijke adressen wordt er doorgaans tussen 08:00 en 17:00 uur geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of de bloemist laat een niet-thuis kaartje achter waarmee de ontvanger een nieuwe bezorgafspraak kan maken.
Helaas hebben wij geen zicht op bezorgtijden. De route wordt door de bloemist zo efficiënt mogelijk ingepland. Wij hebben geen inzicht in de route van de bloemist of de vordering daarvan, hierdoor kunnen wij niet doorgeven op welke tijd je bestelling afgeleverd zal worden. Je ontvangt een bevestiging zodra de status van je bestelling bekend is.
- Mijn gewenste bezorgdatum staat er niet meer tussen. Kan ik nog bestellen voor deze dag?
- Bezorgen kan alleen op de beschikbare data, staat de gewenste datum er niet tussen dan is levering op die dag helaas niet meer mogelijk.
- Er staat geen afzender op het kaartje. Wie is de afzender?
- In verband met de wet op de privacy mogen er geen persoonsgegevens van de afzender verstrekt worden. Op verzoek kunnen wij de besteller vragen of hij/zij zich kenbaar wilt maken. Het is dan aan de afzender om contact met je op te nemen.
Waar gaat je vraag over?
Klik op de categorie waar je vraag over gaat:
Bestellen
- Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
- Ja! Je kan op werkdagen en zaterdag tot 14.00 uur boeketten bestellen voor levering op dezelfde dag in heel Nederland. Bij bestelling voor een adres op de Waddeneilanden kunnen wij levering op dezelfde dag niet garanderen. Voor bestellingen in België kan je tot 08:00 uur je bestelling plaatsen voor levering dezelfde dag.
Het kan voorkomen dat de bloemist door drukte onvoldoende beschikbaarheid heeft aan bloemen. Helaas is dan levering voor dezelfde dag niet meer mogelijk. Bestellen kan dan voor de beschikbare data. Staat de datum er niet tussen? Dan is levering op die dag helaas niet meer mogelijk. - Hoe plaats ik een bestelling?
- Op computer:
1. Klik op het boeket dat je wilt bestellen en kies vervolgens het gewenste formaat. Klik op 'Bestel'.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Kies eventueel een vaas en/of een kaartje en vul de gewenste tekst in. Klik op 'Voeg toe aan winkelwagen'.
3. Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een fles wijn of chocolade. Klik op 'Verder gaan met bestellen'.
4. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres en daarna de bezorgdatum in en klik op 'Volgende stap'.
5. Je bent nu bij Stap 3: Afronden. Je ziet een overzicht van jouw bestelling. Indien gewenst kun je jouw bestelling kopiëren of annuleren. Ook kun je een voucher toevoegen. Klik op de knop 'Plaats nog een bestelling' als je nog een bestelling wilt plaatsen. - 6. Vul je gegevens in en maak eventueel een account aan.
- 7. Kies de betaalmethode, accepteer de algemene voorwaarden en klik op 'bestelling betalen'. Je komt nu in de betaalomgeving waarin je jouw bestelling af kunt ronden. Ook kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief door de optie 'Inschrijven voor nieuwsbrief' te selecteren. Na het afronden van jouw bestelling ontvang je per mail een bevestiging met het ordernummer en verdere informatie aangaande jouw bestelling.
Op mobiel:
1. Klik op het boeket dat jij wilt bestellen en klik vervolgens op 'Bestel'. Selecteer het formaat boeket dat je wilt bestellen en voeg eventueel een vaas en/of een kaartje toe.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een fles wijn of chocolade. Kies eventueel een kaartje en vul de gewenste tekst in. Klik hierna op 'Verder gaan met bestellen'.
3. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres in, daarna de bezorgdatum en klik op 'Volgende stap'.
4. Nu ben je aangekomen bij stap 3. Je ziet hierin een overzicht van jouw bestelling. Indien je een kortingsvoucher hebt, kun je deze verzilveren door te klikken op 'Voucher toevoegen'. Vul vervolgens jouw gegevens in en selecteer de betaalmethode waarmee je jouw bestelling wilt betalen. Accepteer de algemene voorwaarden en klik op 'Bestelling betalen'. Je kunt je eventueel ook inschrijven voor onze nieuwsbrief door de optie 'Inschrijven voor nieuwsbrief te selecteren'.
5. Je komt nu in de betaalomgeving waarin je de bestelling kunt afronden. Je zult hierna een bevestigingsmail ontvangen met het ordernummer en verdere informatie aangaande jouw bestelling.
- Kan ik telefonisch bestellen?
- Omdat je ook direct een online betaling doet tijdens jouw bestelling is het niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven.
- Blijf ik anoniem?
- Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau. Meer informatie kan je hier lezen.
- Krijg ik een bevestiging?
- Ja. Zodra je jouw bestelling hebt betaald, krijg je automatisch een e-mailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken. Het ontvangen van de bevestiging kan 5 minuten vertraging hebben i.v.m. het controleren van de betaling.
- Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
- Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven dat het lukt.
Heb je vragen over de voorkeurstijd, neem dan na het bestellen contact op met onze klantenservice. Bij rouwbloemen hoef je geen contact op te nemen, daarbij geven we standaard de tijdleveringsgarantie.
Bezorgen
- Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
- Op particuliere adressen doorgaans tussen 09:00 en 18:00 uur. De bloemisten doen iedere dag hun best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Echter kan het door drukte of weeromstandigheden voorkomen dat je bestelling na 18:00 uur wordt bezorgd. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laat de bloemist een briefje achter.
Helaas hebben wij geen zicht op bezorgtijden. De bloemist plant zelf de route in zodat er zo min mogelijk aantal kilometers gereden hoeft te worden. Hierdoor kunnen wij geen specifieke bezorgtijd geven omdat wij geen zicht hebben op de route van de bezorger en het aantal adressen in de route. - Wat als de ontvanger niet thuis is?
- Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan wordt geprobeerd de bloemen bij de naaste buren af te geven en krijg jij als geadresseerde een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet dan neemt de bezorger de bloemen mee terug en kan er vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt worden.
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Bloemen binnen Nederland: € 5,95
Bloemen binnen Nederland (dezelfde dag): € 7,95
Bloemen buiten Nederland € 9,95 - Waar zie ik de bezorgstatus?
- Via de button in de e-mailbevestiging zie je de status van jouw bestelling. Zodra de bloemist de bezorgstatus invult, ontvang je hiervan ook een email. Hierin kun je terugvinden of de levering is gelukt of dat er bijzonderheden zijn.
Door drukte kan het voorkomen dat de bloemist, nadat alle bestellingen bezorgd zijn, de bezorgstatus aanpast. Dit betekent dat het tijdstip van de ontvangen mail niet altijd overeenkomt met de tijd van bezorging. Het kan zijn dat je bestelling al eerder die dag bezorgd is. - Bezorgen jullie in het buitenland?
- Ja, we bezorgen in 48 landen. Dit gaat via lokale bloemisten in het betreffende land. Kies hier het land waar je wilt laten bezorgen.
- Op welke dagen bezorgen jullie?
- We bezorgen 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag. Op Moederdag bezorgen we ook op zondag!
- Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?
- Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.
Wijzigen en annuleren
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- Je bestelling wijzigen is geen probleem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk telefonisch of per chat contact op met de klantenservice.
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Neem zo snel mogelijk telefonisch of via de chat contact met ons op om je bestelling te annuleren. Doe dit zo snel mogelijk na het bestellen. Is je bestelling reeds verwerkt door de bloemist of al onderweg dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Betalen en vouchers
- Hoe kan ik betalen?
- iDeal: Alle Nederlandse banken
Creditcards: MasterCard | VISA | Amex
Paypal
Riverty: Achteraf op rekening
Op rekening: Zakelijk via een factuur
Giftcards: Topbloemen Giftcard | Bloemen cadeau | VVV Giftcard | YourGift card | Webshop giftcard. - LET OP: Per 19 september 2022 nemen wij de BloemenCadeaubon niet meer aan.
- Hoe gebruik in mijn voucher of kortingscode?
- Op computer: Tijdens het afronden je bestelling (stap 3) tref je een overzicht aan van jouw bestelling. Klik op 'Voucher toevoegen', voer de code in en klik op 'Check code'. De korting zal vervolgens direct verrekend worden.
Op mobiel: In de laatste stap van je bestelling tref je onder het totaalbedrag in het overzicht van je bestelling de knop ‘Voucher toevoegen’. Klik op deze knop en vul de code in. Klik vervolgens op 'Check code'; de korting wordt direct verrekend. Je kunt maximaal 1 voucher per bestelling gebruiken.
Wanneer een bestelling niet wordt afgerond kan het zijn dat je vouchercode tijdelijk wordt gedeactiveerd. Na 25 minuten zal je vouchercode automatisch worden vrijgegeven en kan je deze alsnog gebruiken in je bestelling. Is dit onverhoopt niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je een Topbloemen giftcard of een andere giftcard? Dan gebruik je die pas aan het eind van je bestelling bij het betalen. Een cadeaubon/giftcard herken je aan het lange nummer van 13 tot 19 cijfers. - Hoe betaal ik met een cadeaubon of giftcard?
- Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel en kun je herkennen aan het lange nummer (13 tot 19 cijfers) en een bijbehorende kras-of pin code. Bij het afronden van de bestelling kies je bij de betaalmethode jouw type Cadeaubon.
Wij accepteren: Topbloemen giftcard, Bloemen Cadeau, VVV giftcard, YourGiftcard, Webshop giftcard. LET OP: Per 19 september 2022 nemen wij de BloemenCadeaubon niet meer aan. - Wat als ik niet genoeg saldo heb op mijn cadeaubon of giftcard?
- Als er een tekort aan saldo op de giftcard staat, kun je het restant via een andere betaalmethode voldoen. Dit kan ook een tweede cadeaubon of giftcard zijn. Je krijgt hier automatisch de mogelijkheid voor. Betaal je het restant niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd en wordt het saldo binnen 2 uur weer teruggestort op jouw cadeaubon.
- Wat is het verschil tussen een voucher en cadeaubon?
- Een vouchercode geeft een korting op jouw bestelling. Je kunt maximaal 1 voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Deze vul je al in tijdens het bestellen. Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel, deze gebruik je pas aan het eind van de bestelling om mee te betalen. Het eventueel resterende saldo kun je bij een volgende bestelling verzilveren.
- Kan ik meerdere vouchers of cadeaubonnen gebruiken?
- Je kunt maximaal 1 voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Cadeaubonnen (giftcards) zijn een betaalmiddel en kun je er meerderen van gebruiken tijden het betalen.
- Kan ik veilig betalen?
- Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats via onze betaalprovider Adyen en Buckaroo. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
- Zijn de prijzen inclusief btw?
- Ja, alle prijzen op de consumenten site zijn inclusief btw. Voor zakelijke klanten met een eigen inlog/assortiment worden prijzen afhankelijk van de gemaakte afspraken in of ex btw weergegeven.
- Kan ik achteraf betalen?
- Ja, je kunt als particuliere klant achteraf betalen via Riverty. Je krijgt dan nadat jouw bestelling is bezorgd een betaalverzoek (een rekening) per email. Zakelijk kun je achteraf betalen via een factuur.
Uitvaart bloemen
- Hoe weet ik zeker dat jullie juist en tijdig bezorgen?
- Rouwbestellingen worden bij Topbloemen met extra zorg en urgentie in behandeling genomen, ook in het weekend. Wij leveren voor veel grote landelijke uitvaartorganisaties en hebben hier dagelijks mee te maken. Hierbij is het wel noodzakelijk dat de datum en tijd van het afscheid nemen en de uitvaart wordt ingevuld in het bestelproces. In stap 2 in het bestelproces krijg je hiervoor de mogelijkheid nadat je 'Uitvaartcentrum of crematorium' hebt gekozen. Is het bezorgadres een woonadres, geef dan in het veld 'Opmerking' aan voor welke tijd de bloemen bezorgd dienen te worden. Jouw opdracht is in goede handen.
- Waar kan ik het beste laten bezorgen?
- Het is gebruikelijk dat je de rouwbloemen laat bezorgen op het adres waar de overledene ligt opgebaard. Dit kan een huisadres, een uitvaartcentrum of crematorium zijn. De uitvaartverzorger zorgt ervoor dat de bloemen mee gaan naar de plechtigheden zoals een condoleance en uitvaart.
- Wanneer kan ik het beste laten bezorgen?
- Tijdens het bestellen kies je zelf een bezorgdatum, maar wij vragen ook om informatie over datum en tijd van de uitvaart (indien bekend). Dit is om een compleet beeld te krijgen. De watervoorraad in het steekschuim bij een rouwstuk is beperkt. Daarom adviseren wij om de bloemen pas te laten leveren maximaal enkele dagen voor de plechtigheid. Op deze manier ben je er zeker van dat de bloemen bij de plechtigheid nog mooi zijn.
- Wat is een gepaste tekst voor het lint of de kaart?
- Bij rouwbloemen richt je de tekst aan de overledene. Je kunt denken aan een persoonlijke tekst of meer standaard teksten als 'Een Laatste Groet' of 'Rust Zacht'. Vergeet ook niet de afzender te vermelden. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor een rouwlint of een kaart.
- De uitvaart is al geweest, wat is dan gebruikelijk?
- Als de uitvaart al geweest is en je wilt een blijk van medeleven sturen naar de nabestaanden dan is het niet gebruikelijk nog rouwbloemen te sturen. Gepast is dan een troostboeket wat nabestaanden thuis zelf in een vaas kunnen zetten.
Zakelijk bestellen
- Wat zijn de voordelen van een zakelijk account?
- Supersnel in enkele klikken een bestelling plaatsen. Meerdere gebruikers. Eén verzamelfactuur van al je bestellingen. Met één account bestellen bij onze 4 merken. Meer info!
- Hoe bestel ik zakelijk?
- Maak in enkele stappen een zakelijk account aan. Direct daarna kun je al bestellen. Als je op rekening wilt bestellen, zal jouw aanvraag eenmalig gecontroleerd worden.
- Werkt jouw zakelijk account niet meer?
- Kocht jij vóór 27 september 2022 op rekening bij Topbloemen? En werkt je account niet meer? Per dinsdag 27 september 2022 zijn wij overgestapt naar een nieuw bestelsysteem. Voor onze zakelijke klanten die op rekening kopen is het noodzakelijk éénmalig je account aan te vullen met KvK nummer. Heb je dat nog niet gedaan? Klik dan hier. Gelijktijdig laten we je kennis maken met Topgeschenken.nl. Hier bestel je naast bloemen ook taart, fruit en de leukste geschenken! Maar natuurlijk blijft je account ook werken op Topbloemen.nl
- Kan ik op rekening bestellen?
- Wanneer er een zakelijk account is aangemaakt krijg je de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Deze betaalmethode zal eenmalig gecontroleerd worden. Na goedkeuring van jouw aanvraag kun je bij alle volgende bestellingen kiezen voor deze betaalmethode.
- Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?
- Klik hier om een offerte aan te vragen of neem contact op met onze sales afdeling op 088 - 110 80 88
- Koppelen jullie met inkoopsystemen?
- Ja, wij zijn gekoppeld met vrijwel alle bekende inkoopsystemen. Neem contact op met onze sales afdeling voor meer informatie! 088 - 110 80 88
Service en garantie
- Hoe werkt jullie 7 dagen versgarantie?
- Op bloemen geven wij 7 dagen versgarantie. Dat wil zeggen dat de bloemen minimaal 7 dagen moeten staan. Deze versgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Dit houdt in dat wij als verkoper instaan voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch onverhoopt tegenvalt. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Stuur hiervoor bij voorkeur een mail en upload daarbij het liefst ook enkele foto's. Op deze manier kunnen wij samen met de bloemist jouw klacht beoordelen en met je oplossen.
- Hoe dien ik een klacht in?
- Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg duizenden bestellingen via onze bloemisten. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Neem bij voorkeur contact met ons op per mail zodat wij direct al jouw gegevens bij de hand hebben. Je krijgt van ons binnen 24 uur (exclusief zon-en feestdagen) na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
- Retourneren en herroepingsrecht
- Op bloemen en fruitmanden is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op jouw rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat je de producten hebt beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.
Retouradres:
Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)
a. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar] [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)]
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is."
Privacy en algemeen
- Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
- Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Lees alles over jouw privacy in onze privacyverklaring.
- Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
- Ja, bij Thuiswinkel Waarborg. Daarnaast zijn wij ISO 27001 (Informatie veiligheid) gecertificeerd.
- Kan ik mijn gegevens inzien of laten verwijderen?
- Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar privacy@topgeschenken.nl. Bekijk ook onze privacyverklaring.
- Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
- Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
Email: klantenservice@topbloemen.nl
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01 - Ben je bloemist en wil je samenwerken?
- Als je interesse hebt om voor Topbloemen te leveren dan vragen we je eerst om een aantal gegevens in te vullen. Ga daarvoor naar onze partner pagina.
- Werken bij Topbloemen?
- Ons actuele vacature aanbod kun je hier vinden: https://werkenbij.topgeschenken.nl/
Onze bedrijfsgegevens:
Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
KvK: 34108906
BTW nr Nederland: NL818503051B01
Je kunt ons op de volgende manieren bereiken: