Voor welke gelegenheid zoek je bloemen?

 

Om te feliciteren
Beterschap
Liefde
Geboorte
Rouwbloemen
Bedanken!

Klantenservice


Neem contact op

Ma-Vr 8:30 - 21:00 uur
Za 8:30 - 17:00 uur

Thuiswinkel Waarborg
Topgeschenken Toptaarten Topfruit
  • Hoe kunnen we je helpen?

    Hier tref je antwoorden op de veelgestelde vragen.

Klantenservice

Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina. 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team.

 

De 5 meest gestelde vragen:

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Op particuliere adressen doorgaans tussen 09:00 en 18:00 uur. De bloemisten doen iedere dag hun best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Echter kan het door drukte of weeromstandigheden voorkomen dat je bestelling na 18:00 uur wordt bezorgd. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laat de bloemist een briefje achter.

Helaas hebben wij geen zicht op bezorgtijden. De bloemist plant zelf de route in zodat er zo min mogelijk aantal kilometers gereden hoeft te worden. Hierdoor kunnen wij geen specifieke bezorgtijd geven omdat wij geen zicht hebben op de route van de bezorger en het aantal adressen in de route.
Kan ik nog voor vandaag bestellen?
Ja! Je kunt tot 14.00 uur boeketten bestellen voor levering op dezelfde dag in heel Nederland. Voor bestellingen in België kan je tot 09:00 uur je bestelling plaatsen voor levering dezelfde dag. Fruitmanden, giftcards en brievenbusbloemen worden de volgende dag geleverd via een koeriersdienst.

Het kan voorkomen dat de bloemist door drukte onvoldoende beschikbaarheid heeft aan bloemen. Helaas is dan levering voor dezelfde dag niet meer mogelijk. Bestellen kan dan voor de beschikbare data. Staat de datum er niet tussen? Dan is levering op die dag helaas niet meer mogelijk.
Kan ik een voorkeurstijd doorgeven?
Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven dat het lukt. Heb je vragen over de voorkeurstijd, neem dan na het bestellen contact op met onze klantenservice. Bij rouwbloemen hoef je geen contact op te nemen, daarbij geven we standaard de tijdleveringsgarantie.
Hoe gebruik ik mijn voucher of kortingscode?
Op computer: Tijdens het bestellen tref je rechts een overzicht van je bestelling (je winkelwagen). Klik onderaan op de groene button 'voucher toevoegen' en vul de code in. Je kunt maximaal 1 voucher per bestelling gebruiken

Op mobiel: In de laatste stap van je bestelling tref je onder het overzicht van je bestelling een groene knop ‘Voucher toevoegen’. Klik op de groene button 'voucher toevoegen' en vul de code in. Je kunt maximaal 1 voucher per bestelling gebruiken.

Wanneer een bestelling niet wordt afgerond kan het zijn dat je vouchercode tijdelijk wordt gedeactiveerd. Na 25 minuten zal je vouchercode automatisch worden vrijgegeven en kan je deze alsnog gebruiken in je bestelling.

Heb je een BloemenCadeaubon of andere giftcard? Dan gebruik je die pas aan het eind van je bestelling bij het betalen. Een cadeaubon/giftcard herken je aan het lange nummer van 13 tot 19 cijfers.
Kan ik mijn order nog wijzigen?
In de orderbevestiging zit een button 'Bekijk of wijzig de order online'. Hiermee kan je zelf bepaalde onderdelen van je bestelling wijzigen, dit kan tot het moment dat jouw bestelling in behandeling is genomen. Wil je daarna nog iets wijzigen neem dan zo snel mogelijk telefonisch of via de chat contact met ons op.

 

Waar gaat je vraag over?

 Klik op de categorie waar je vraag over gaat:

Vragen over bestellen

Bestellen

Vragen over bezorgen

Bezorgen

Vragen over wijzigen en annuleren

Wijzigen &
annuleren

Vragen over betalen en voucher

Betalen &
vouchers

Vragen over uitvaartbloemen

Uitvaart
bloemen

Vragen over zakelijk bestellen

Zakelijk

Vragen over service en garantie

Service &
garantie

Algemene vragen en vragen over privacy

Privacy &
algemeen

 

Bestellen

Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Ja! Je kunt tot 14.00 uur boeketten bestellen voor levering op dezelfde dag in heel Nederland. Voor bestellingen in België kan je tot 09:00 uur je bestelling plaatsen voor levering dezelfde dag. Fruitmanden, giftcards en brievenbusbloemen worden de volgende dag geleverd via een koeriersdienst.

Het kan voorkomen dat de bloemist door drukte onvoldoende beschikbaarheid heeft aan bloemen. Helaas is dan levering voor dezelfde dag niet meer mogelijk. Bestellen kan dan voor de beschikbare data. Staat de datum er niet tussen? Dan is levering op die dag helaas niet meer mogelijk.
Hoe plaats ik een bestelling?
Op computer:
1. Klik op het boeket dat jij wilt bestellen en kies vervolgens het gewenste formaat. Klik op 'Bestel'.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Kies eventueel een kaartje en de gewenste tekst invullen. Klik op 'Ga verder'.
3. Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een vaas of bonbons. Klik op 'Ga verder'.
4. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres en daarna de bezorgdatum in en klik op 'Naar afronden'.
5. Je bent nu bij Stap 3: Afronden. Vul jouw eigen gegevens in en klik op 'Naar overzicht'.
6. Je bent nu op de laatste pagina. Controleer jouw bestelling en kies onderaan de gewenste betaalmethode. Zet ook een vinkje aan om algemene voorwaarden te accepteren. Klik op 'Afrekenen'.
7. Je kunt nu betalen met de gekozen betaalmethode. Volg de stappen. Na een succesvolle betaling kom je op de bedankpagina. Per email ontvang je een bevestiging.

Op mobiel:
1. Klik op het boeket dat jij wilt bestellen en kies vervolgens het gewenste formaat.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een vaas of bonbons. Kies eventueel een kaartje en vul de gewenste tekst in. Klik op 'Ga verder'.
3. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres in, daarna de bezorgdatum en je eigen e-mailadres waarop je de bevestiging wilt ontvangen. Klik op 'Ga verder'.
4. Vul jouw eigen gegevens in en klik op 'Ga verder'.
5. Je bent nu bij de laatste stap: Voeg eventueel een voucher en/of opmerking toe. Controleer jouw bestelling en kies onderaan de gewenste betaalmethode. Zet ook een vinkje aan om algemene voorwaarden te accepteren. Klik op ‘Bestel’.
6. Je kunt nu betalen met de gekozen betaalmethode. Volg de stappen. Na een succesvolle betaling kom je op de bedankpagina. Per email ontvang je een bevestiging.
Kan ik telefonisch bestellen?
Omdat je ook direct een online betaling doet tijdens jouw bestelling is het niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven.
Blijf ik anoniem?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau. Meer informatie kan je hier lezen.
Krijg ik een bevestiging?
Ja. Zodra je jouw bestelling hebt betaald, krijg je automatisch een e-mailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken. Het ontvangen van de bevestiging kan 5 minuten vertraging hebben i.v.m. het controleren van de betaling.
Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven dat het lukt.

Heb je vragen over de voorkeurstijd, neem dan na het bestellen contact op met onze klantenservice. Bij rouwbloemen hoef je geen contact op te nemen, daarbij geven we standaard de tijdleveringsgarantie.

Terug naar overzicht ^

 

Bezorgen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Op particuliere adressen doorgaans tussen 09:00 en 18:00 uur. De bloemisten doen iedere dag hun best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Echter kan het door drukte of weeromstandigheden voorkomen dat je bestelling na 18:00 uur wordt bezorgd. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laat de bloemist een briefje achter.

Helaas hebben wij geen zicht op bezorgtijden. De bloemist plant zelf de route in zodat er zo min mogelijk aantal kilometers gereden hoeft te worden. Hierdoor kunnen wij geen specifieke bezorgtijd geven omdat wij geen zicht hebben op de route van de bezorger en het aantal adressen in de route. 
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan wordt geprobeerd de bloemen bij de naaste buren af te geven en krijg jij als geadresseerde een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet dan neemt de bezorger de bloemen mee terug en kan er vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bloemen en fruitmanden: € 5,95
Brievenbusbloemen € 2,95
Cadeaubonnen € 1,95
Bloemen buiten NL € 9,95
Toeslag zelfde dag nog bezorgen € 2,00 (alleen mogelijk bij Bloemen binnen NL)
Waar zie ik de bezorgstatus?
Via de button in de e-mailbevestiging zie je de status van jouw bestelling. Zodra de bloemist de bezorgstatus invult, ontvang je hiervan ook een email. Hierin kun je terugvinden of de levering is gelukt of dat er bijzonderheden zijn.

Door drukte kan het voorkomen dat de bloemist, nadat alle bestellingen bezorgd zijn, de bezorgstatus aanpast. Dit betekent dat het tijdstip van de ontvangen mail niet altijd overeenkomt met de tijd van bezorging. Het kan zijn dat je bestelling al eerder die dag bezorgd is.
Bezorgen jullie in het buitenland?
Ja, we bezorgen in 48 landen. Dit gaat via lokale bloemisten in het betreffende land. Kies hier het land waar je wilt laten bezorgen.
Welke dagen bezorgen jullie?
We bezorgen 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag. Op Moederdag bezorgen we ook op zondag!
Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?
Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Terug naar overzicht ^

 

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
In de orderbevestiging zit een button 'Bekijk of wijzig de order online'. Hiermee kan je zelf bepaalde onderdelen van je bestelling wijzigen, dit kan tot het moment dat jouw bestelling in behandeling is genomen. Wil je daarna nog iets wijzigen neem dan zo snel mogelijk telefonisch of via de chat contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem zo snel mogelijk telefonisch of via de chat contact met ons op om je bestelling te annuleren. Doe dit zo snel mogelijk na het bestellen. Is je bestelling reeds verwerkt door de bloemist of al onderweg dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Terug naar overzicht ^

 

Betalen en vouchers

Hoe kan ik betalen?
iDeal: Alle Nederlandse banken 
Creditcards: MasterCard | VISA | Amex 
Paypal 
Afterpay: Achteraf op rekening 
Op rekening: Zakelijk via een factuur 
Giftcards: Topbloemen Giftcard | BloemenCadeaubon | Bloemen Cadeau | VVV Giftcard |  YourGift card | Webshop giftcard.

Kijk hier voor meer betaalmethoden en informatie
Hoe gebruik in mijn voucher of kortingscode?
Op computer: Tijdens het bestellen tref je rechts een overzicht van je bestelling (je winkelwagen). Klik onderaan op de groene button 'voucher toevoegen' en vul de code in. Je kunt maximaal 1 voucher per bestelling gebruiken

Op mobiel: In de laatste stap van je bestelling tref je onder het overzicht van je bestelling een groene knop ‘Voucher toevoegen’. Klik op de groene button 'voucher toevoegen' en vul de code in. Je kunt maximaal 1 voucher per bestelling gebruiken.

Wanneer een bestelling niet wordt afgerond kan het zijn dat je vouchercode tijdelijk wordt gedeactiveerd. Na 25 minuten zal je vouchercode automatisch worden vrijgegeven en kan je deze alsnog gebruiken in je bestelling.

Heb je een BloemenCadeaubon of andere giftcard? Dan gebruik je die pas aan het eind van je bestelling bij het betalen. Een cadeaubon/giftcard herken je aan het lange nummer van 13 tot 19 cijfers.
Hoe betaal ik met een cadeaubon of giftcard?
Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel en kun je herkennen aan het lange nummer (13 tot 19 cijfers) en een bijbehorende kras-of pin code. Bij het afronden van de bestelling kies je bij de betaalmethode jouw type Cadeaubon.

Wij accepteren: BloemenCadeaubon, Topbloemen giftcard, Bloemen Cadeau, VVV giftcard, YourGiftcard, Webshop giftcard
Wat als ik niet genoeg saldo heb op mijn Cadeaubon of giftcard?
Als er een tekort aan saldo op de giftcard staat, kun je het restant via een andere betaalmethode voldoen. Dit kan ook een tweede cadeaubon of giftcard zijn. Je krijgt hier automatisch de mogelijkheid voor. Betaal je het restant niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd en wordt het saldo binnen 2 uur weer teruggestort op jouw cadeaubon.
Wat is het verschil tussen een voucher en cadeaubon?
Een vouchercode geeft een korting op jouw bestelling. Je kunt maximaal 1 voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Deze vul je al in tijdens het bestellen. Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel, deze gebruik je pas aan het eind van de bestelling om mee te betalen.
Kan ik meerdere vouchers of cadeaubonnen gebruiken?
Je kunt maximaal één voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Cadeaubonnen (giftcards) zijn een betaalmiddel en kun je er meerderen van gebruiken tijdens het betalen. Staat je kaart er niet tussen, kies dan de generieke kaart onder aan het overzicht. Wil je afrekenen met meerdere cadeaukaarten? Kies dan bij het invoeren van de tweede cadeaukaart voor de optie 'Generic Giftcard'. Herhaal deze stap ook voor cadeaukaart nummer drie, vier, vijf, enzovoorts.
Kan ik veilig betalen?
Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats via onze betaalprovider Adyen en Buckaroo. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, alle prijzen op de consumenten site zijn inclusief btw. Voor zakelijke klanten met een eigen inlog/assortiment worden prijzen afhankelijk van de gemaakte afspraken in of ex btw weergegeven. 
Kan ik achteraf betalen?
Ja, je kunt als particuliere klant achteraf betalen via Afterpay. Je krijgt dan nadat jouw bestelling is bezorgd een betaalverzoek (een rekening) per email. Zakelijk kun je achteraf betalen via een factuur.

Terug naar overzicht ^

 

Uitvaart bloemen

Hoe weet ik zeker dat jullie juist en tijdig bezorgen?
Rouwbestellingen worden bij Topbloemen met extra zorg en urgentie in behandeling genomen, ook in het weekend. Wij leveren voor veel grote landelijke uitvaartorganisaties en hebben hier dagelijks mee te maken. Hierbij is het wel noodzakelijk dat de datum en tijd van het afscheid nemen en de uitvaart wordt ingevuld in het bestelproces. In stap 2 in het bestelproces krijg je hiervoor de mogelijkheid. Jouw opdracht is in goede handen.
Waar kan ik het beste laten bezorgen?
Het is gebruikelijk dat je de rouwbloemen laat bezorgen op het adres waar de overledene ligt opgebaard. Dit kan een huisadres, een uitvaartcentrum of crematorium zijn. De uitvaartverzorger zorgt ervoor dat de bloemen mee gaan naar de plechtigheden zoals een condoleance en uitvaart.
Wanneer kan ik het beste laten bezorgen?
Tijdens het bestellen kies je zelf een bezorgdatum, maar wij vragen ook om informatie over datum en tijd van de uitvaart (indien bekend). Dit is om een compleet beeld te krijgen. De watervoorraad in het steekschuim bij een rouwstuk is beperkt. Daarom adviseren wij om de bloemen pas te laten leveren maximaal enkele dagen voor de plechtigheid. Op deze manier ben je er zeker van dat de bloemen bij de plechtigheid nog mooi zijn.
Wat is een gepaste tekst voor het lint of de kaart?
Bij rouwbloemen richt je de tekst aan de overledene. Je kunt denken aan een persoonlijke tekst of meer standaard teksten als 'Een Laatste Groet' of 'Rust Zacht'. Vergeet ook niet de afzender te vermelden. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor een rouwlint of een kaart.
De uitvaart is al geweest, wat is dan gebruikelijk?
Als de uitvaart al geweest is en je wilt een blijk van medeleven sturen naar de nabestaanden dan is het niet gebruikelijk nog rouwbloemen te sturen. Gepast is dan een troostboeket wat nabestaanden thuis zelf in een vaas kunnen zetten.

Terug naar overzicht ^

 

Zakelijk bestellen

Wat zijn de voordelen van een zakelijk account?
Supersnel in enkele klikken een bestelling plaatsen. Meerdere gebruikers. Eén verzamelfactuur van al je bestellingen. Met één account bestellen bij onze 4 merken. Meer info!
Hoe bestel ik zakelijk?
Maak in enkele stappen een zakelijk account aan. Direct daarna kun je al bestellen.
Kan ik op rekening bestellen?
Wanneer er een zakelijk account is aangemaakt krijg je de mogelijkheid om op rekening te bestellen.
Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?
Een offerte vraag je aan via onderstaande link: https://zakelijk.topbloemen.nl/offerte/ of neem contact op met onze sales afdeling op 088 - 110 80 88
Koppelen jullie met inkoopsystemen?
Ja, wij zijn gekoppeld met vrijwel alle bekende inkoopsystemen. Neem contact op met onze sales afdeling voor meer informatie! 088 - 110 80 88

Terug naar overzicht ^

 

Service en garantie

Hoe werkt jullie 7 dagen versgarantie?
Op bloemen geven wij 7 dagen versgarantie. Dat wil zeggen dat de bloemen minimaal 7 dagen moeten staan. Deze versgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Dit houdt in dat wij als verkoper instaan voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch onverhoopt tegenvalt. Laat ons dit dan binnen 7 dagen na afleverdatum weten. Gebruik hiervoor bij voorkeur de button 'Stel een vraag' in jouw e-mailbevestiging en upload daarbij het liefst ook enkele foto's. Op deze manier kunnen wij samen met de bloemist jouw klacht beoordelen en met je oplossen.
Hoe dien ik een klacht in?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg duizenden bestellingen via onze bloemisten. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Neem bij voorkeur contact met ons op via de button 'Stel een vraag' in de e-mailbevestiging zodat wij direct al jouw gegevens bij de hand hebben. Je krijgt van ons binnen 24 uur (exclusief zon-en feestdagen) na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Retourneren en herroepingsrecht
Op bloemen en fruitmanden is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op jouw rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat je de producten hebt beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

Retouradres:
Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)

a. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar] [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)]
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is."

Terug naar overzicht ^

 

Privacy en algemeen

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Lees alles over jouw privacy in onze Privacyverklaring https://topbloemen.nl/page/27/privacy-policy
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Ja, bij Thuiswinkel Waarborg. Daarnaast zijn wij ISO 27001 (Informatie veiligheid) gecertificeerd.
Kan ik mijn gegevens inzien of laten verwijderen?
Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar privacy@topgeschenken.nl. Bekijk ook onze privacyverklaring https://topbloemen.nl/page/27/privacy-policy
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
Email: klantenservice@topbloemen.nl
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01
Ben je bloemist en wil je samenwerken?
Als je interesse hebt om voor Topbloemen te leveren dan vragen we je eerst om een aantal gegevens in te vullen. Ga daarvoor naar onze partner pagina.
Werken bij Topbloemen?
Ons actuele vacature aanbod kun je hier vinden: https://werkenbij.topgeschenken.nl/

Terug naar overzicht ^

 

 

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Chat met ons

Chat

Chat offline

e-mail ons

E-Mail

E-mail ons
24 uur per dag
7 dagen per week

Telefoon

088 - 110 8000

Ma-Vr 8:30 - 21:00 uur
Za 8:30 - 17:00 uur

 

Reactietijd: 1 werkdag

Wachttijd: gemiddeld 4 minuten

 

 

 

<!--[if gte mso 9]> <w:

Boeket Suus

Dit klassiek gestylde boeket is eenvoudig maar daardoor ook heel mooi. De lysanthius bloem, matthiola en de rozen zijn samen een krachtig geheel. Alle bloemen hebben een lange bloei waardoor jij lang kan genieten van dit boeket. Leuk voor jezelf, maar natuurlijk ook een prachtig cadeau.

Dit boeket bevat o.a. lysanthius, matthiola en rozen.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Suus klein

Klein
€ 19,95

Boeket Suus middel

Middel
+ € 5,95

Boeket Suus groot

Groot
+ € 10,95

Vanaf  € 19,95

Boeket Florine

Dit boeket is met haar roze tinten een plaatje om naar te kijken. De dille en kamille in dit boeket geven haar een zomerse uitstraling. Zo zorg je zelf alvast voor het zonnetje in huis. Natuurlijk kun je dit boeket ook cadeau geven aan jouw geliefde. De bloemen komen vers van de kweker en worden geleverd door jouw lokale bloemist.

Dit boeket bevat o.a. dille, kamille en rozen.

Exclusief accessoires en vaas.

Verkrijgbaar in:
Boeket Florine klein

Klein
€ 16,95

Boeket Florine middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Florine groot

Groot
+ € 8,95

Vanaf  € 16,95

Boeket Gigi

De zonnebloem is perfect gecombineerd met anjers, kamille bloemetjes en gerbera’s. Ze maken dit boeket tot een zomerse verrassing.

Dit boeket bevat o.a. anjers, kamille bloemetjes, gerbera’s en een zonnebloem.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Gigi klein

Klein
€ 20,95

Boeket Gigi middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Gigi groot

Groot
+ € 9,95

Vanaf  € 20,95

Boeket Noor

Wil jij iemand verrassen met dit prachtige boeket? De chrysanten samen met de gerbera's en rozen maken dit boeket tot het perfecte cadeau. Geschikt voor verschillende gelegenheden! Deze bloemen kan je gemakkelijk online bestellen en bij de ontvanger laten bezorgen!

In het boeket zitten o.a. gerbera's, rozen en santini's.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Noor klein

Klein
€ 14,95

Boeket Noor middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Noor groot

Groot
+ € 9,95

Vanaf  € 14,95

Boeket Lexie

Verrassend veelzijdig is dit schitterende boeket met verschillende bloemensoorten. Dit hand gebonden boeket fleurt elk ruimte in huis op. Perfect om te geven en om te krijgen! Maak de verrassing compleet met jouw persoonlijke boodschap.

Een prachtige mix van o.a. gerbera's, rozen, santini's, bouvardia en lisanthus.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Lexie klein

Klein
€ 16,95

Boeket Lexie middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Lexie groot

Groot
+ € 10,95

Vanaf  € 16,95

Boeket Laurie

Wie ga jij verrassen met dit plukboeket? Een los gebonden boeket met verschillende mooie kleurtinten. Alsof je de bloemen zo vers van het veld geplukt hebt!

Dit boeket bevat o.a. gerbera's, rozen, santini's, lelie's en meer!

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Laurie klein

Klein
€ 19,95

Boeket Laurie middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Laurie groot

Groot
+ € 11,95

Vanaf  € 19,95

Boeket Simone

De pastelkleuren zijn perfect op elkaar afgestemd. De Matthiola bloem heeft een perzikachtige kleur die het boeket een warme gloed. Met boeket Simone is succes gegarandeerd.

Dit boeket bevat o.a. lelies, rozen en kamille.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Simone klein

Klein
€ 21,95

Boeket Simone middel

Middel
+ € 5,95

Boeket Simone groot

Groot
+ € 11,95

Vanaf  € 21,95

Boeket Heleen

Luid de vroege zomer in met boeket Heleen! Dit vrolijke boeket zit vol met zomerse kleuren waardoor ze extra opvalt in je huiskamer. Voeg een kaartje toe om jouw persoonlijke boodschap over te brengen.

Dit boeket bevat o.a. Delphinium, gerbera’s en rozen.

Vaas en accessoires niet inbegrepen.

Verkrijgbaar in:
Boeket Heleen klein

Klein
€ 20,95

Boeket Heleen middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Heleen groot

Groot
+ € 9,95

Vanaf  € 20,95

Boeket Danisha

Dit boeket is gemaakt van mooie veldbloemen. Het lijkt erop of ze zo uit de weide zijn geplukt op een zomerse dag. De roos in dit boeket zal zich binnen een aantal dagen helemaal openen. Ze wordt zelfs zo groot als je handpalm! Zo zie je je boeket continue veranderen gedurende de bloeiperiode. Hoe leuk is dat?

Dit boeket bevat o.a. rozen, lelies en lysanthius.

Verkrijgbaar in:
Boeket Danisha klein

Klein
€ 18,95

Boeket Danisha middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Danisha groot

Groot
+ € 9,95

Vanaf  € 18,95

Boeket Marilou

Een losse biedermeier met een verscheidenheid aan bloemen, dat is boeket Marilou! Deze blikvanger is een perfect cadeau om cadeau te geven. Iedereen wordt blij van een mooi boeket op tafel en zeker eentje met kleine roosjes erin.

Dit boeket bevat o.a. rozen & dille.

Verkrijgbaar in:
Boeket Marilou klein

Klein
€ 26,95

Boeket Marilou middel

Middel
+ € 5,95

Boeket Marilou groot

Groot
+ € 10,95

Vanaf  € 26,95

Boeket Eva

Wil jij iemand blij maken met een bos bloemen? Verras de ontvanger met dit mooie rood paarse boeket. Deze prachtige rode en paarse bloemen zijn lekker opvallend. Wie ga jij laten genieten van dit boeket?

In dit boeket zitten o.a. gerbera's, rozen, lelie's en limonium.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Eva klein

Klein
€ 24,95

Boeket Eva middel

Middel
+ € 7,95

Boeket Eva groot

Groot
+ € 17,95

Vanaf  € 24,95

Boeket Elin

De combinatie van de verschillende witte bloemen geven het boeket een tijdloze uitstraling. Een boeket dat in vrijwel elk interieur past. Bovendien geschikt voor verschillende gelegenheden. Feliciteer, bedankt of verstuur zomaar dit prachtige handgebonden boeket en verras de ontvanger!

In het boeket zitten o.a. gerbera's, rozen, lelie's, leeuwenbek en meer!

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Elin klein

Klein
€ 25,95

Boeket Elin middel

Middel
+ € 6,95

Boeket Elin groot

Groot
+ € 12,95

Vanaf  € 25,95

Boeket Marieke

Een los gebonden boeket met verschillende roze bloemen. Verras de ontvanger met dit vrolijke boeket. Dit boeket staat prachtig op elke tafel! Wie ga jij deze prachtige bos bloemen laten bezorgen?

Dit boeket bevat o.a. gerbera's, rozen, santini's, bouvardia en meer!

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Marieke klein

Klein
€ 27,95

Boeket Marieke middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Marieke groot

Groot
+ € 12,95

Vanaf  € 27,95

Boeket Juliette

De naam zegt het al, boeket Juliette is perfect voor jouw verboden liefde. Net zoals bij Romeo en Julia is de rode roos verbonden aan de liefde. Wil je iemand overtuigen van jouw liefde dan is dit boeket zeker een aanrader. Wie verras jij met dit boeket?

Verkrijgbaar in:
Boeket Juliette klein

Klein
€ 22,95

Boeket Juliette middel

Middel
+ € 5,95

Boeket Juliette groot

Groot
+ € 13,95

Vanaf  € 22,95

Boeket Lina

Boeket Lina is een echte aanrader! Haar zachte tinten van roze en wit maken dit boeket een plaatje om naar te kijken. Kijk bijvoorbeeld eens naar de prachtige leeuwenbek, een zomerse bloem die we ook vaak zien in de Nederlandse tuinen. Het houten hartje in dit boeket is gemaakt van duurzaam hout met een FSC keurmerk. Na de bloeiperiode kan je dit hartje bewaren als een liefdevolle herinnering.

Dit boeket bevat o.a. leeuwenbekken en gerbera’s.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Lina klein

Klein
€ 19,95

Boeket Lina middel

Middel
+ € 6,95

Boeket Lina groot

Groot
+ € 11,95

Vanaf  € 19,95

Boeket Sophie

Wil jij iemand blij maken met een bos bloemen? Verras de ontvanger met dit mooie roze boeket.

In dit boeket zitten o.a. gerbera’s, rozen en lelie’s.

Dit boeket wordt geleverd met Green florist keurmerk. Het Green florist keurmerk garandeert dat het boeket voldoet aan gestelde eisen betreffende duurzame en verantwoorde wijze van teelt en kweek. Meer info: www.greenflorist.nl

*Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Sophie klein

Klein
€ 24,95

Boeket Sophie middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Sophie groot

Groot
+ € 9,95

Vanaf  € 24,95

Boeket Valerie

Dit klassieke boeket met mooie rood/groene tinten is een echte blikvanger. Hypericum bessen, rozen, gerbera’s, rozen en anjers zijn bloemen die te vinden zijn in dit boeket. Ze zal prachtig staan in je woonkamer, maar is natuurlijk ook een perfect cadeau.

Dit boeket bevat o.a. hypericum bessen, rozen, gerbera’s en rozen,

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Valerie klein

Klein
€ 19,95

Boeket Valerie middel

Middel
+ € 4,95

Boeket Valerie groot

Groot
+ € 10,95

Vanaf  € 19,95

Boeket Chloe

Wow! Met dit extra grote boeket kan het niet anders dan dat de ontvanger overdonderd zal zijn! Dit rijkelijk gevulde boeket brengt kleur en warmte in elke huiskamer. Een perfect cadeau voor iedereen die een grootse boodschap wil overbrengen. Verras de ontvanger vandaag nog met dit extra grote boeket van Topbloemen.nl.

Dit boeket bevat o.a. gerbera’s, rozen, lisianthus en lelie’s.

* Exclusief accessoires en vaas

Verkrijgbaar in:
Boeket Chloe klein

Klein
€ 39,95

Boeket Chloe middel

Middel
+ € 7,95

Boeket Chloe groot

Groot
+ € 15,95

Vanaf  € 39,95