Klantenservice


Neem contact op

Ma-Do 8:30 - 20:00 uur
Vr - Za 8:30 - 17:00 uur

Thuiswinkel Waarborg
7 Dagen versgarantie
Achteraf betalen mogelijk
Bestel in slechts 3 stappen
  • Hoe kunnen we je helpen?

    Hier tref je antwoorden op de veelgestelde vragen

Klantenservice

Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team.

 

De 5 meest gestelde vragen:

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Op privé adressen doorgaans tussen 9:00 en 18:00 uur. Soms komt het voor dat er ook na 18:00 uur geleverd wordt. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laat de bloemist een briefje achter. Wij hebben helaas geen zicht op de aflevertijd. Je kunt de status volgen via de link in je e-mailbevestiging.
Kan ik nog voor vandaag bestellen?
Ja! Je kunt tot 14.00 uur boeketten bestellen voor levering op dezelfde dag in heel Nederland en Belgie. Fruitmanden, giftcards en brievenbusbloemen worden de volgende dag geleverd via PostNL.
Hoe kan ik betalen?
1. Via iDEAL: alle Nederlandse banken 
2. Creditcard: MasterCard, VISA en Amex 
3. Paypal 
4. Afterpay: achteraf op rekening 
5. Op rekening: zakelijk via een factuur 
6. BloemenCadeaubon, YourGift card, VVV Giftcard, Topbloemenbon, Webshop giftcard.

Kijk hier voor meer betaalmethoden en informatie
Hoe gebruik ik mijn voucher of kortingscode?
Tijdens het bestellen tref je rechts een overzicht van je bestelling (je winkelwagen). Klik onderaan op de groene button 'voucher toevoegen' en vul de code in. Je kunt maximaal 1 voucher per bestelling gebruiken. Zie je geen button 'voucher toevoegen'? Dan heb je waarschijnlijk al een korting op jouw bestelling. Heb je een BloemenCadeaubon of andere giftcard? Dan gebruik je die pas aan het eind van je bestelling bij het betalen. Een cadeaubon/giftcard herken je aan het lange nummer van 13 tot 19 cijfers.
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Klik op het boeket dat jij wilt bestellen en kies vervolgens het gewenste formaat. Klik op 'Bestel'.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Kies eventueel een kaartje en de gewenste tekst invullen. Klik op 'Ga verder'.
3. Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een vaas of bonbons. Klik op 'Ga verder'. 
4. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres en daarna de bezorgdatum in en klik op 'Naar afronden'. 
5. Je bent nu bij Stap 3: Afronden. Vul jouw eigen gegevens in en klik op 'Naar overzicht'. 
6. Je bent nu op de laatste pagina. Controleer jouw bestelling en kies onderaan de gewenste betaalmethode. Zet ook een vinkje aan om algemene voorwaarden te accepteren. Klik op 'Afrekenen'.
7. Je kunt nu betalen met de gekozen betaalmethode. Volg de stappen. Na een succesvolle betaling kom je op de bedankpagina. Per email ontvang je een bevestiging.

 

Waar gaat je vraag over?

 Klik op de categorie waar je vraag over gaat:

Vragen over bestellen

Bestellen

Vragen over bezorgen

Bezorgen

Vragen over wijzigen en annuleren

Wijzigen &
annuleren

Vragen over betalen en voucher

Betalen &
vouchers

Vragen over uitvaartbloemen

Uitvaart
bloemen

Vragen over zakelijk bestellen

Zakelijk

Vragen over service en garantie

Service &
garantie

Algemene vragen en vragen over privacy

Privacy &
algemeen

 

Bestellen

Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Ja! Je kunt tot 14.00 uur boeketten bestellen voor levering op dezelfde dag in heel Nederland en Belgie. Fruitmanden, giftcards en brievenbusbloemen worden de volgende dag geleverd via PostNL.
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Klik op het boeket dat jij wilt bestellen en kies vervolgens het gewenste formaat. Klik op 'Bestel'.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Kies eventueel een kaartje en de gewenste tekst invullen. Klik op 'Ga verder'.
3. Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een vaas of bonbons. Klik op 'Ga verder'.
4. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres en daarna de bezorgdatum in en klik op 'Naar afronden'.
5. Je bent nu bij Stap 3: Afronden. Vul jouw eigen gegevens in en klik op 'Naar overzicht'.
6. Je bent nu op de laatste pagina. Controleer jouw bestelling en kies onderaan de gewenste betaalmethode. Zet ook een vinkje aan om algemene voorwaarden te accepteren. Klik op 'Afrekenen'.
7. Je kunt nu betalen met de gekozen betaalmethode. Volg de stappen. Na een succesvolle betaling kom je op de bedankpagina. Per email ontvang je een bevestiging."
Kan ik telefonisch bestellen?
Omdat je ook direct een online betaling doet tijdens jouw bestelling is het niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven.
Blijf ik anoniem?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau.
Krijg ik een bevestiging?
Ja. Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je enkele ogenblikken automatisch e-mailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.
Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven dat het lukt.
Wil je 100% zeker weten dat we aan jouw voorkeurtijd kunnen voldoen, neem dan na het bestellen contact op met onze klantenservice. Bij rouwbloemen hoef je geen contact op te nemen, daarbij geven we standaard de tijdleveringsgarantie.

Terug naar overzicht ^

 

Bezorgen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Op privé adressen doorgaans tussen 9:00 en 18:00 uur. Soms komt het voor dat er ook na 18:00 uur geleverd wordt. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laat de bloemist een briefje achter.  
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan wordt geprobeerd de bloemen bij één van de buren af te geven en krijg jij als geadresseerde een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet dan neemt de bezorger de bloemen mee terug en kan er vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bloemen en fruitmanden: € 5,95
Brievenbusbloemen € 2,95
Cadeaubonnen € 1,95
Bloemen buiten NL € 9,95
Toeslag zelfde dag nog bezorgen € 2,00 (alleen mogelijk bij Bloemen binnen NL)
Waar zie ik de bezorgstatus?
Via de button in de e-mailbevestiging zie je de status van jouw bestelling. Zodra de bloemist de bezorgstatus invult, ontvang je hiervan ook een email. Hierin kun je terugvinden of de levering is gelukt of dat er bijzonderheden zijn.
Bezorgen jullie in het buitenland?
Ja, we bezorgen in 73 landen. Dit gaat via lokale bloemisten in het betreffende land. Kies hier het land waar je wilt laten bezorgen.
Welke dagen bezorgen jullie?
We bezorgen 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag. Op Moederdag bezorgen we ook op zondag!
Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?
Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Terug naar overzicht ^

 

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Via de button 'Wijzig' in de e-mailbevestiging kun je zelf bepaalde onderdelen van je bestelling nog wijzigen tot het moment dat jouw bestelling in behandeling is genomen. Wil je daarna nog iets wijzigen dan kan dat door ons een bericht te sturen. We laten je daarna z.s.m. weten of je wijziging nog verwerkt kan worden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Via de button 'Wijzig' in je e-mailbevestiging kun je ons een bericht sturen om je bestelling te annuleren. Doe dit zo snel mogelijk na het bestellen. Is je bestelling reeds verwerkt door de bloemist of al onderweg dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Terug naar overzicht ^

 

Betalen en vouchers

Hoe kan ik betalen?
1. Via iDEAL: alle Nederlandse banken
2. Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
3. Paypal
4. Afterpay: achteraf op rekening
5. Op rekening: zakelijk via een factuur
6. Cadeaubon: diverse giftcards zoals BloemenCadeaubon, YourGift card en VVV Giftcard.
Kijk hier voor meer betaalmethoden en informatie
Hoe gebruik in mijn voucher of kortingcode?
Tijdens het bestellen tref je rechts een overzicht van je bestelling (je winkelwagen). Klik onderaan op de groene button 'voucher toevoegen' en vul de code in. Je kunt maximaal 1 voucher per bestelling gebruiken. Zie je geen button 'voucher toevoegen'? Dan heb je waarschijnlijk al een korting op jouw bestelling. Heb je een BloemenCadeaubon of andere giftcard? Dan gebruik je die pas aan het eind van je bestelling bij het betalen. Een cadeaubon/giftcard herken je aan het lange nummer van 13 tot 19 cijfers.
Hoe betaal ik met een cadeaubon of giftcard?
Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel en kun je herkennen aan het lange nummer (13 tot 19 cijfers) en een bijbehorende kras-of pin code. Bij het afronden van de bestelling kies je bij de betaalmethode jouw type Cadeaubon.
Wij accepteren: BloemenCadeaubon, Topbloemen bloemenbon, Bloemen Cadeau, VVV giftcard, YourGiftcard, Webshop giftcard
Wat als ik niet genoeg saldo heb op mijn Cadeaubon of giftcard?
Als er een tekort aan saldo op de giftcard staat, kun je het restant via een andere betaalmethode voldoen. Je krijgt hier automatisch de mogelijkheid voor. Betaal je het restant niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd en wordt het saldo binnen 1 uur weer teruggestort op jouw cadeaubon.
Wat is het verschil tussen een voucher en cadeaubon?
Een vouchercode geeft een korting op jouw bestelling. Deze vul je al in tijdens het bestellen. Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel, deze gebruik je pas aan het eind van de bestelling om mee te betalen.
Kan ik meerdere vouchers of cadeaubonnen gebruiken?
Je kunt maximaal 1 voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Cadeaubonnen (giftcards) zijn een betaalmiddel en kun je er meerderen van gebruiken tijden het betalen.
Kan ik veilig betalen?
Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats via onze betaalprovider Adyen. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
Kan ik achteraf betalen?
Ja, je kunt als particuliere klant achteraf betalen via Afterpay. Je krijgt dan nadat jouw bestelling is bezorgd een betaalverzoek (een rekening) per email. Zakelijk kun je achteraf betalen via een factuur.

Terug naar overzicht ^

 

Uitvaart bloemen

Hoe weet ik zeker dat jullie juist en tijdig bezorgen?
Rouwbestellingen worden bij Topbloemen met extra zorg en urgentie in behandeling genomen, ook in het weekend. Wij leveren voor veel grote landelijke uitvaartorganisaties en hebben hier dagelijks mee te maken. Jouw opdracht is in goede handen.
Waar kan ik het beste laten bezorgen?
Het is gebruikelijk dat je de rouwbloemen laat bezorgen op het adres waar de overledene ligt opgebaard. Dit kan een huisadres , een uitvaartcentrum of crematorium zijn. De uitvaartverzorger zorgt ervoor dat de bloemen mee gaan naar de plechtigheden zoals een condoleance en uitvaart.
Wanneer kan ik het beste laten bezorgen?
Tijdens het bestellen kies je zelf een bezorgdatum, maar wij vragen ook om informatie over datum en tijd van de uitvaart (indien bekend). Dit is om een compleet beeld te krijgen. De watervoorraad in het steekschuim bij een rouwstuk is beperkt. Daarom adviseren wij om de bloemen pas te laten leveren maximaal enkele dagen voor de plechtigheid. Op deze manier ben je er zeker van dat de bloemen bij de plechtigheid nog mooi zijn.
Wat is een gepaste tekst voor het lint of de kaart?
Bij rouwbloemen richt je de tekst aan de overledene. Je kunt denken aan een persoonlijke tekst of meer standaard teksten als 'Een Laatste Groet' of 'Rust Zacht'. Vergeet ook niet de afzender te vermelden. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor een rouwlint of een kaart.
De uitvaart is al geweest, wat is dan gebruikelijk?
Als de uitvaart al geweest is en je wilt een blijk van medeleven sturen naar de nabestaanden dan is het niet gebruikelijk nog rouwbloemen te sturen. Gepast is dan een troostboeket wat nabestaanden thuis zelf in een vaas kunnen zetten.

Terug naar overzicht ^

 

Zakelijk bestellen

Wat zijn de voordelen van een zakelijk account?
Supersnel in enkele klikken een bestelling plaatsen. Meerdere gebruikers. Eén verzamelfactuur van al je bestellingen. Geen minimale bestelaantallen! Kortingen al mogelijk vanaf 5 bestellingen per maand.
Hoe bestel ik zakelijk?
Maak in slechts 2 stappen een zakelijk account aan via https://topbloemen.nl/registreren Direct daarna kun je al bestellen.
Kan ik op rekening bestellen?
Wanneer er een zakelijk account is aangemaakt krijg je de mogelijkheid om op rekening te bestellen.
Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?
Een offerte vraag je aan via onderstaande link: https://zakelijk.topbloemen.nl/offerte/ of neem contact op met onze sales afdeling op 088 - 110 80 88
Koppelen jullie met inkoopsystemen?
Ja, wij zijn gekoppeld met vrijwel alle bekende inkoopsystemen. Neem contact op met onze sales afdeling voor meer informatie! 088 - 110 80 88

Terug naar overzicht ^

 

Service en garantie

Hoe werkt jullie 7 dagen versgarantie?
Op bloemen geven wij 7 dagen versgarantie. Dat wil zeggen dat de bloemen minimaal 7 dagen moeten staan. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch onverhoopt tegenvalt. Laat ons dit dan binnen 7 dagen na afleverdatum weten. Gebruik hiervoor bij voorkeur de button 'Stel een vraag' in jouw e-mailbevestiging en upload daarbij het liefst ook enkele foto's. Op deze manier kunnen wij samen met de bloemist jouw klacht beoordelen en met je oplossen.
Hoe dien ik een klacht in?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg duizenden bestellingen via onze bloemisten. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Neem bij voorkeur contact met ons op via de button 'Stel een vraag' in de e-mailbevestiging zodat wij direct al jouw gegevens bij de hand hebben.
Retourneren en herroepingsrecht
Op bloemen en fruitmanden is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op jouw rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zo'n terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat je de producten hebt beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

Modelformulier voor herroeping (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)
a. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar] [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)]
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is."

Terug naar overzicht ^

 

Privacy en algemeen

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Lees alles over jouw privacy in onze Privacyverklaring https://topbloemen.nl/page/27/privacy-policy
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Ja, bij Thuiswinkel Waarborg. Daarnaast zijn wij ISO 27001 (Informatie veiligheid) gecertificeerd.
Kan ik mijn gegevens inzien of laten verwijderen?
Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar privacy@topgeschenken.nl. Bekijk ook onze privacyverklaring https://topbloemen.nl/page/27/privacy-policy
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01"
Ben je bloemist en wil je samenwerken?
Als je interesse hebt om voor Topbloemen te leveren dan vragen we je eerst om een aantal gegevens in te vullen. Ga daarvoor naar onze partner pagina.
Werken bij Topbloemen?
Ons actuele vacature aanbod kun je hier vinden: https://werkenbij.topgeschenken.nl/

Terug naar overzicht ^

 

 

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Chat met ons

Chat

Start een chat

Ma-Do 8:30 - 20:00 uur
Vr - Za 8:30 - 17:00 uur

e-mail ons

E-Mail

E-mail ons
24 uur per dag
7 dagen per week

Telefoon

088 - 110 8000

Ma-Do 8:30 - 18:00 uur
Vr - Za 8:30 - 17:00 uur

Reactietijd: binnen 1 minuut

Reactietijd: 4 uur (tijdens kantooruren)

Wachttijd: gemiddeld 10 minuten

 

 

Boeket Robin

rond boeket met gevouwen blad in roze en oranje tinten

Verkrijgbaar in:
Boeket Robin standaard

Standaard
€ 17,95

Boeket Robin groot

Groot
+ € 4,95

Boeket Robin XL

XL
+ € 9,95

Vanaf  € 17,95

Boeket Daphne

Luxe en stijlvol boeket van witte bloemen en mooi groen. Een echte aanrader!

Het boeket kan mogelijk iets afwijken van de afbeelding i.v.m. verkrijgbaarheid van de bloemen.

Verkrijgbaar in:
Boeket Daphne standaard

Standaard
€ 20,95

Boeket Daphne groot

Groot
+ € 6,95

Boeket Daphne XL

XL
+ € 12,95

Vanaf  € 20,95

Boeket Sanne

Vrolijk bontgekleurd boeket! Een feest voor het oog!

Verkrijgbaar in:
Boeket Sanne standaard

Standaard
€ 19,95

Boeket Sanne groot

Groot
+ € 6,95

Boeket Sanne XL

XL
+ € 11,95

Vanaf  € 19,95

Boeket Shannon

Mooi seizoensboeket met rode bloemen en groen van het seizoen.

Verkrijgbaar in:
Boeket Shannon standaard

Standaard
€ 23,95

Boeket Shannon groot

Groot
+ € 6,95

Boeket Shannon  XL

XL
+ € 12,95

Vanaf  € 23,95

Boeket Dieuwertje

Mooi winterboeket met witte bloemen en groen van het seizoen.

Verkrijgbaar in:
Boeket Dieuwertje standaard

Standaard
€ 23,95

Boeket Dieuwertje groot

Groot
+ € 6,95

Boeket Dieuwertje  XL

XL
+ € 12,95

Vanaf  € 23,95

Boeket Jolijn

Mooie roze tinten en groen van het seizoen maken dit boeket tot een stijlvol en lief boeket.

Verkrijgbaar in:
Boeket Jolijn standaard

Standaard
€ 20,95

Boeket Jolijn groot

Groot
+ € 6,95

Boeket Jolijn  XL

XL
+ € 12,95

Vanaf  € 20,95

Boeket Hanna

Fleurige bloemen in de tinten rood, oranje en wit maken dit boeket tot een vrolijk geheel.

Verkrijgbaar in:
Boeket Hanna standaard

Standaard
€ 15,95

Boeket Hanna groot

Groot
+ € 4,95

Boeket Hanna XL

XL
+ € 9,95

Vanaf  € 15,95

Boeket Joyce

Vrolijk oranje geel boeket. Laat bloemen bezorgen, dit is geschikt voor elke gelegenheid!

Verkrijgbaar in:
Boeket Joyce standaard

Standaard
€ 12,95

Boeket Joyce groot

Groot
+ € 3,95

Boeket Joyce XL

XL
+ € 7,95

Vanaf  € 12,95

Boeket Amber

Compact mooi boeket van witte en oranje bloemen. De oranje gerberas zorgen voor een stralend geheel.

Verkrijgbaar in:
Boeket Amber standaard

Standaard
€ 15,95

Boeket Amber groot

Groot
+ € 5,95

Boeket Amber XL

XL
+ € 11,95

Vanaf  € 15,95

Boeket Tess

Laat uw hart spreken met dit boeket in roze en paarse tinten Een liefdevol gebaar!

Verkrijgbaar in:
Boeket Tess standaard

Standaard
€ 22,95

Boeket Tess groot

Groot
+ € 6,95

Boeket Tess XL

XL
+ € 13,95

Vanaf  € 22,95

Boeket Sofia

Vrolijk boeket met gemengde gerberas en diverse soorten groen!

Verkrijgbaar in:
Boeket Sofia Standaard

Standaard
€ 17,95

Boeket Sofia Groot

Groot
+ € 4,95

Boeket Sofia XL

XL
+ € 9,95

Vanaf  € 17,95

Boeket Jaimy

Vrolijk roze boeket! Laat deze bloemen bezorgen, ze zijn geschikt voor elke gelegenheid!

Verkrijgbaar in:
Boeket Jaimy standaard

Standaard
€ 14,95

Boeket Jaimy groot

Groot
+ € 5,95

Boeket Jaimy XL

XL
+ € 8,95

Vanaf  € 14,95

Boeket Sandy

Een bonte verzameling van vrolijk gekleurde bloemen vormen dit sprankelend geheel. Laat vrolijke bloemen bezorgen met dit boeket!

Verkrijgbaar in:
Boeket Sandy standaard

Standaard
€ 18,95

Boeket Sandy groot

Groot
+ € 5,95

Boeket Sandy XL

XL
+ € 11,95

Vanaf  € 18,95

Boeket Kitty

Boeket van o.a. mooie roze rozen en gerberas maken dit geheel tot een fraaie creatie!

Verkrijgbaar in:
Boeket Kitty standaard

Standaard
€ 19,95

Boeket Kitty groot

Groot
+ € 4,95

Boeket Kitty XL

XL
+ € 9,95

Vanaf  € 19,95

Boeket Liv

Mooi boeket in roze en paars/lila tinten!
Om iemand mee te verrassen!

Verkrijgbaar in:
Boeket Liv standaard

Standaard
€ 20,95

Boeket Liv groot

Groot
+ € 6,95

Boeket Liv XL

XL
+ € 12,95

Vanaf  € 20,95

Boeket Mylene

Wit boeket met roze accenten.

Verkrijgbaar in:
Boeket Mylene standaard

Standaard
€ 18,95

Boeket Mylene groot

Groot
+ € 5,95

Boeket Mylene XL

XL
+ € 10,95

Vanaf  € 18,95

Boeket Rosa Mixed

Gemengde kleuren rozen vormen dit prachtige en vrolijke boeket, een echte aanrader!

Verkrijgbaar in:
Boeket Rosa Mixed standaard

Standaard
€ 24,95

Boeket Rosa Mixed groot

Groot
+ € 7,95

Boeket Rosa Mixed XL

XL
+ € 14,95

Vanaf  € 24,95

Boeket Evy

fris boeket in zalm, lila/paarse, en licht oranje tinten, een feestje voor het oog!

Verkrijgbaar in:
Boeket Evy standaard

Standaard
€ 24,95

Boeket Evy groot

Groot
+ € 7,95

Boeket Evy XL

XL
+ € 13,95

Vanaf  € 24,95