9.1
Uitstekend
Thuiswinkel Waarborg
rating rating rating rating rating
Gemiddelde score 34503 beoordelingen
Rita Boerboom 6 uur geleden

Je krijgt echt een mooie bos dat het geld waard is,

Laatste beoordelingen

nummer 1 in bloemen!

  • Uitstekende
    beoordelingen van
    gemiddeld een 9.1
    Levering door
    de beste lokale
    bloemisten
    98,8% van onze klanten
    beoordeelt ons met
    goed of uitstekend!
    Prima
    prijs-kwaliteit 
    verhouding
    Méér dan
    235.000
    Facebook fans
  • Uitstekende
    beoordelingen van
    gemiddeld een 9.1
    Levering door
    de beste lokale
    bloemisten
    98,8% van onze klanten
    beoordeelt ons met
    goed of uitstekend!
    Prima
    prijs-kwaliteit 
    verhouding
    Méér dan
    235.000
    Facebook fans
Thuiswinkel Waarborg
7 Dagen versgarantie
Achteraf betalen mogelijk
Bestel in slechts 3 stappen
Klantenservice Kan ik u helpen? 088 110 8000
  • De mooiste boeketten voor alle gelegenheden!

Veelgestelde vragen

 

  • Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
    - Bloemen in Nederland: voor 14 uur besteld, dezelfde dag nog geleverd! (niet op zondag, behalve moederdag) In veel regio's is levering na 14 uur ook nog mogelijk. Onze website geeft u automatisch de eerst mogelijke datum.
    - Bloemen naar het buitenland: Levering volgende dag, mits de bestelling voor 16.30 uur geplaatst is. (niet op zondag).
     
  • Spoed? Vandaag nog bezorgen?
    In sommige plaatsen kunt u tot maar liefst 16.00 uur bestellen om nog dezelfde dag te bezorgen. U krijgt tijdens het bestellen automatisch de eerst mogelijke bezorgdatum.
     
  • Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
    Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij één van de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet, dan probeert hij het later nog een keer, of hij laat een kaartje achter met het verzoek contact op te nemen.

  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Bezorgkosten voor heel Nederland: € 5,95 
    Bezorgkosten cadeaubonnen € 1.95
    Toeslag zelfde dag nog bezorgen € 2,00
    Bezorgkosten buitenland: € 9,95

  • Zijn er verder nog bijkomende kosten?
    Alleen als u via Afterpay achteraf wilt betalen kost dit € 0,79. U ontvangt dan een rekening en hoeft pas na aflevering te betalen. Alle andere betaalmethoden voor particulieren zijn gratis (iDeal, Visa, Mastercard, American Express, Paypal en cadeaubonnen). Alle prijzen zijn inclusief btw

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Op deze pagina geven wij uitleg
     
  • Kan ik anoniem verzenden?
    Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau.
     
  • Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
    Over het algemeen: particulieren adressen tussen 9.00 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u telefonisch met ons een andere leveringstijd bent overeen gekomen. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de levering na 18.00 uur plaats vind.
     
  • Fruitmanden
    Fruitmanden worden geleverd door PostNL en is voor 98% zeker op de opgegeven datum. Het is niet mogelijk een tijd op te geven, PostNL levert doorgaans tussen 9.00 en 17.00 uur. Door de bederfelijkheid van dit product is het niet mogelijk een retour gekomen product opnieuw te bezorgen. Een retour kan ontstaan door bijvoorbeeld onjuiste adressering, geen reactie op het kaartje in de bus of vakantie van de ontvanger. Bij levering in een ziekenhuis of instelling zal PostNL leveringen doorgaans afleveren in de postkamer of bij de receptie. Het ziekenhuis dient te zorgen voor de interne bezorging naar patiënt.
     
  • Kan ik een uiterlijke leveringstijd opgeven?
    Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden. Moet uw bestelling voor een bepaalde tijd geleverd worden, dan kunt u dit in uw bestelling aangeven bij 'opmerking'. Vult u a.u.b. alleen een uiterlijke leveringstijd in als dit echt nodig is. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven. Wilt u 100% zekerheid dat uw bestelling er voor een bepaalde tijd is, neem dan telefonisch of per email contact op met de klantenservice. Bij Rouwarrangementen krijgt u altijd de garantie dat de bloemen vóór de door u opgegeven tijd geleverd worden. Mocht het om welke reden dan ook toch niet lukken dan nemen wij contact met u op.
     
  • Ik wil meerdere boeketten verzenden, betaal ik dan extra leveringskosten?
    U betaalt per adres slechts 1 keer leveringskosten. Ongeacht het aantal boeketten. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact opnemen met de klantenservice.
     
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.
     
  • Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
    Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een GSM of een vast telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.
     
  • Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
    Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip geleverd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij 'opmerkingen'. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als 'wij wensen u veel sterkte' is dus niet passend. U kunt denken aan 'Rust zacht' of 'Een laatste groet' of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).

  • Herroepingsrecht
    Op bloemen en fruitmanden is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat u producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen, u dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heeft u 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Doet u dit a.u.b. zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Nadat de producten door ons retour zijn ontvangen, ontvangt u zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen het door u betaalde bedrag, inclusief bezorgkosten terug op uw rekening. De kosten voor het terug sturen van de goederen zijn voor rekening van de consument. Als blijkt dat u de producten heeft beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

    Modelformulier voor herroeping
    (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

    a. Aan: [ naam ondernemer]
    [ geografisch adres ondernemer]
    [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
    [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer] 

    b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
    de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
    de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
    de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
    herroept/herroepen*
     
    c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]  
    d. [Naam consumenten(en)]
    e. [Adres consument(en)]
    f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

    * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.